Јевремовић Лидија

Соло певање

Образовање:

  • Музичка школа  „Станислав Бинички“ у Београду  и  Музичка школа  „Јован Бандур“ у Панчеву
  • Гимназија и Школа за пословне секретаре у Крушевцу
  • Факултет музичке уметности у Београду, основне и магистарске студије, одсек соло певањa, класа проф. Радмилa Бакочевић 
  • Похађала мастер класове: Дарине Такове, Кетрин Хатаја, Клаудије Едер, Давида Бижића, Маријане Мијановић, Ђорђа Нешића, Ксеније Лукић, Радмиле Смиљанић 
  • Мастер програм "Лидерство у образовању"  - Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука у Јагодини
  • Завршена обука за посредовање у мирном решавању спора - медијатор
  • Завршена специјализована обука за тренера основне обуке за посредовање у мирном решавању спора - медијатор                                                  

Каријера:

  • Музичка школа "др Милоје Милојевић" у Крагујевцу: Помоћник директора (од 2017), члан Школског одбора као представник запослених (од 2014. до 2017), руководилац Стручног већа за соло певање (од 2008. до 2019), руководилац Оперског студија Музичке школе (2014, 2017. и 2018)  и професор соло певања (од 2004)
  • Музичка школа "Стеван Христић" у Крушевцу - 2002 - 2004. године професор соло певања и камерне музике
  • Директор Културног центра, директор Интернационалног фестивала "Златна кацига" и главни и одговорни уредник часописа "Путеви културе" у Крушевцу (до 2008), управник Културно просветне заједнице у Крушевцу (до 2006.)
  • Остала  радна искуства: послови музичког уредника,  организатора програма (у установама културе у Крушевцу), банкарско пословање  (Инвест банка у Крушевцу), административни послови ( Геодетска управа у Крушевцу) и комерцијала (Матица српска Нови Сад).

Значајна постигнућа:

  • У Крушевцу је до 2008. године водила  градски дечји хор „Маштарије“,  етно групу „Бела вила“ и  Оперски студио, организовала  I Видовдански фестивал дечје музике и музичку манифестацију „Оpen life“
  • Добитник је награда Фонда за таленте општине Крушевац за допринос у педагогији (2003. и 2004.) и престижне награде  Културно просветне заједнице Србије за општи допринос култури и просвети, 2005. године. Добитник је награде Факултета музичке уметности у Београду из Фонда „Александра Трифуновића“ за најбоље извођење дела домаћих композитора, 2002. године.
  • Изузетне резултате постиже у раду са ученицима, младим певачима са којима на такмичењима бележи највише пласмане у земљи и иностранству. Нека од њих су: Међународно такмичење „Бруна Шпилер“ у Херцег Новом, Међународно такмичење младих оперских певача „Елена Николаи“ у Бугарској, Међународно такмичење соло певача у Бјељини и „Примавера“ у Станишићима (БиХ),  Међународно такмичење младих музичара „Петар Коњовић“, Републичко такмичење Србије, Међународно такмичење „Лазар Јовановић“ у Београду,  „Обзорје на Тиси“ у Новом Бечеју, Фестивал музичких школа Србије, Међународно такмичење „Никола Цвејић“ у Руми.
  • Поред успеха на такмичењима,  њени ученици настављају вокално усавршавање и граде  успешне каријере као солисти оперских ансамбала првог фаха, у: Немачкој, Хрватској, Бугарској, Кини и Јапану али и у београдском Народном позоришту и Мадленијануму;  учествују у оперским пројектима, наступају на концертима у  већим градовима Србије, полажу аудиције за мајсторске радионице и настављају студије соло певања у Београду, Аустрији и Немачкој, на државним музичким академијама. Неопходно је поменути имена: Евгеније Јеремић, (ФМУ Београд)  Стевана Каранца, (ФМУ Београд), Јоване Илић (Детмолд), Алексе Јевтића (Беч), Стефана Анђелковића (Детмолд), Димитрија Аксентијевића-Виктора (Беч) и Искре Сретовић (ФМУ Београд) који широм света преносе славу свог професора и Школе у којој су започели своје каријере.
  • Учествовала је у раду жирија на такмичењима: „Жене у музици“ у Крагујевцу (2019), „Никола Цвејић“ у Руми (2018), „Станислав Бинички“ у Београду (2016-2019), републичког Фестивала музичких и балетских школа у  - Ужицу (2014), Међународног музичког фестивала „Изворске капи“ /соло песма/- у Аранђеловцу (2010. и 2013),  Међународног такмичења соло певача „Лазар Јовановић“ у  Београду (2012.), Такмичења младих талената „Мита Топаловић“  у Панчеву (2011. и 2012.) и Фестивалу соло певача у Убу (2005).
  • Као зачетник оперског замајца у својој школи, велику креативност и способност испољава у вођењу Оперског студија Музичке школе „др Милоје Милојевић“ који је настао као логичан след вишегодишњих концертних активности професора и најбољих ученика Одсека соло певања, одлично прихваћених од публике. У оквиру школских пројеката радила је на адаптацији и режији опере „Евгеније Оњегин“ П.И. Чајковског где је наступила у улози Татјане (2014),   била је руководилац пројекта, вокални ментор и извођач у у опери „Дидона и Енеј“, Хенрија Прсела, који је финансиран и подржан од стране Града Крагујевца поводом 70 година јубилеја Музичке школе „др Милоје Милојевић“ (2018). Крагујевачкој публици је 2019. године још једном понудила доказ за потенцијале на које може бити поносна. Под окриљем Оперског студија у Крагујевцу је  30. маја премијерно изведена  адаптација опере В. А. Моцарта, да би због огромног интересовања била поновљена 14. јуна. Последње две опере су одраз њене одличне сарадње са режисером Тадијом Милетићем.
  • Наступила је као солиста у ораторијуму Југослава Бошњака „Књига о Јову“, премијерно изведеном на Коларцу, са Симфонијским оркестром РТС-а и диригентом Бојаном Суђићем (2012). Улогу Царице Милице  премијерно је остварила у опери модерног композитора, Мирољуба Аранђеловића-Расинског „Лазарево обретење“ (2015). Сарадњу је остварила са  Гудачким оркестром „Шлезингер“ и диригентом Владимиром Милићем, у оквиру ОКТОХ-а и диригентом Предрагом Костовићем, са Оркестром хармонике Крагујевца (2018).
  • Њена биографија бележи сарадњу са познатим диригентима, пијанистима, композиторима, хоровима и оркестрима и велики  број солистичких концерата, реситала и наступа широм земље, Европе и САД-а.