Јевремовић Лидија

Соло певање - помоћник директора

Образовање:

  • Факултет музичке уметности у Београду, основне и магистарске студије, одсек соло певањa, класа проф. Радмилa Бакочевић 
  • Мастер програм "Лидерство у образовању"  - Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука у Јагодини
  • Гимназија и Школа за пословне секретаре у Крушевцу
  • Музичка школа  „Станислав Бинички“ у Београду  и  Музичка школа  „Јован Бандур“ у Панчеву

Усавршавање:

  • Мајсторске радионице: Дарине Такове, Кетрин Хатаја, Клаудије Едер, Давида Бижића, Маријане Мијановић, Ђорђа Нешића, Ксеније Лукић, Милице Стојадиновић, Радмиле Смиљанић, Бориса Мартиновића
  • Завршене обуке за:
  • посредовање у мирном решавању спора - медијатор (2018.)
  • тренера основне обуке за посредовање у мирном решавању спора - медијатор  (2019.)
  • посредовање у решавању породичних спорова  (2020.)     
  • медијацију у стечајном поступку (2020.)                                    

Каријера:

  • Музичка школа "др Милоје Милојевић" у Крагујевцу: помоћник директора (од 2017.), члан Школског одбора као представник запослених (од 2014. до 2017.), руководилац Стручног већа за соло певање (од 2008. до 2019), руководилац Оперског студија Музичке школе од 2014. -; професор соло певања и камерне музике (од 2003.), школски координатор за есДневник и администратор Мудл учионице (од 2021.), руководилац Тима за обезбеђивање квалитета и развој Школе (од 2019. ), председник регионалне секције и члан Републичке секције наставника соло певања (2008. - ), делегат Скупштине Заједнице музичких и балетских школа Србије
  • Музичка школа "Стеван Христић" у Крушевцу - 2002 - 2008. године професор соло певања и камерне музике
  • Директор Културног центра, директор Интернационалног фестивала "Златна кацига" и главни и одговорни уредник часописа "Путеви културе" у Крушевцу (до 2008), управник Културно просветне заједнице у Крушевцу (до 2006.)
  • Остала  радна искуства: послови музичког уредника,  организатора програма (у установама културе у Крушевцу), банкарско пословање  (Инвест банка у Крушевцу), административни послови ( Геодетска управа у Крушевцу) и комерцијала (Матица српска Нови Сад).

Значајна постигнућа:

  • Добитник је награда Фонда за таленте општине Крушевац за допринос у педагогији (2003. и 2004.) и престижне награде  Културно просветне заједнице Србије за општи допринос култури и просвети, 2005. године. Добитник је награде Факултета музичке уметности у Београду из Фонда „Александра Трифуновића“ за најбоље извођење дела домаћих композитора, 2002. године.
  •  
  • Изузетне резултате постиже у раду са ученицима, младим певачима са којима на такмичењима бележи највише пласмане у земљи и иностранству. Нека од њих су: Међународно такмичење „Бруна Шпилер“ у Херцег Новом, Међународно такмичење младих оперских певача „Елена Николаи“ у Бугарској, Међународно такмичење „Никола Цвејић“ у Руми,  Међународно такмичење соло певача у Бјељини и „Примавера“ у Станишићима (БиХ),  Међународно такмичење младих музичара „Петар Коњовић“, Републичко такмичење Србије, Међународно такмичење „Лазар Јовановић“ у Београду,  „Обзорје на Тиси“ у Новом Бечеју, Фестивал музичких школа Србије.
  •  
  • Њени ученици настављају вокално усавршавање и граде  успешне каријере као солисти оперских ансамбала првог фаха у: Немачкој, Хрватској, Бугарској, Кини и Јапану, у београдском Народном позоришту и Мадленијануму;  учествују у оперским пројектима, наступају на концертима у већим градовима Србије, полажу аудиције за мајсторске радионице и настављају студије соло певања у Београду, Аустрији и Немачкој, на државним музичким академијама. Имена најуспшнијих: Евгенија Јеремић, (ФМУ Београд)  Стеван Каранац, (ФМУ Београд), Јована Илић и Стефан Анђелковић (Детмолд), Алекса Јевтић и Димитрије Виктор Аксентијевић (Беч), Искра Сретовић (ФМУ Београд).
  •  
  • Учествовала је у раду жирија на такмичењима: Међународно такмичење "Вокална рапсодија" Београд (2023); Међународно такмичење "Срце Србије" Крагујевац (2022); Међународно такмичење „Жене у музици“ у Крагујевцу (2019), Међународно такмичење соло певача "Никола Цвејић" - Рума (2018.), Међународно такмичење соло певача „Лазар Јовановић“ у  Београду (2012.), Такмичење младих талената „Мита Топаловић“  у Панчеву (2011. и 2012.), Фестивал соло певача у Убу (2005), Такмичење "Станислав Бинички“ у Београду (2016-2019), републички Фестивала музичких и балетских школа у  - Ужицу (2014), Међународни музички фестивал „Изворске капи“ /соло песма/- у Аранђеловцу (2010. и 2013). Била је организатор и уметнички директор Међународног такмичења соло певача "Радмила Бакочевић" у Крагујевцу (2018.)
  •  
  • Формирала је и води Оперски студио у Музичкој школи „др Милоје Милојевић“, настао као логичан след рада са ученицима и великог броја  концертних активности професора и најбољих ученика Одсека соло певања. У оквиру школских пројеката радила је на адаптацији и режији опере „Евгеније Оњегин“ П.И. Чајковског и наступила у улози Татјане (2014),   била је руководилац пројекта, вокални ментор и извођач у у опери „Дидона и Енеј“, Хенрија Прсела, који је финансиран и подржан од стране Града Крагујевца поводом 70 година јубилеја Музичке школе „др Милоје Милојевић“ (2018). Крагујевачкој публици је 2019. године још једном понудила доказ за потенцијале на које може бити поносна. Под окриљем Оперског студија у Крагујевцу је  30. маја премијерно изведена  адаптација опере В. А. Моцарта "Фигарова женидба", да би, због великог интересовања, била поновљена 14. јуна. Последње две опере су резултат успешне сарадње са режисером Тадијом Милетићем. Током 2022/23. године постављена је опера бајка "Снежана" Петра Ј. Крстића (1922.) која представља ученички првенац Оперског студија јер су извођаћи искључиво ученици. Представа је замишљена као својеврсна и свеобухватна промоција школе. Окупила је око 50 ученика на сцени Позоришта за децу и младе. Изведена је премијера и две репризе у периоду мај - новембар 2023. Режија: Милош Крстовић, Сценографија и костими: Ана Колбијанова; Адаптација: Лидија Јевремовић
  •  
  • Наступала је као солиста у ораторијуму Југослава Бошњака „Књига о Јову“, премијерно изведеном на Коларцу, са Симфонијским оркестром РТС-а и диригентом Бојаном Суђићем (2012). Улогу Царице Милице  премијерно је остварила у опери модерног композитора, Мирољуба Аранђеловића-Расинског „Лазарево обретење“ (2015). Сарадњу је остварила са  Гудачким оркестром „Шлезингер“ и диригентом Владимиром Милићем, у оквиру ОКТОХ-а и диригентом Предрагом Костовићем, са Оркестром хармонике Крагујевца (2018).
  •  
  • Њена биографија бележи сарадњу са познатим диригентима, пијанистима, композиторима, хоровима и оркестрима и велики  број солистичких концерата, реситала и наступа широм земље, Европе и САД-а.
  •  
  • У Крушевцу је до 2008. године водила  градски дечји хор „Маштарије“,  етно групу „Бела вила“ и  Оперски студио, организовала Први Видовдански фестивал дечје музике. Била је идејни творац и руководилац велике музичке манифестације „Оpen life“ где је окупила уметнике музичке, балетске и ликовне уметности кроз програме за све узрасте, на више локација града Крушевца.